GOING AWAY FOR A FEW DAYS

Reklame | KAN frisører


// PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD // HAIR COLOUR DONE BY SARA AT KAN FRISORER AT RINGNES PARK #SponsetBehandling //

I dag har vært en ganske effektiv dag! Jeg har fått stelt litt her hjemme, dansa, tøyet, og truffet venninne mine på storsenteret og tatt en kaffe med dem. Endelig er de fleste av jentene hjemme, så det var veldig hyggelig å treffest. Nå er jeg hjemme igjen og skal rett og slett pakke! For i morgen drar vi til Drammen for å trene, og deretter bærer det avgårde til hytta i Sverige hvor vi rett og slett skal ha et par dager ferie. Der er det ikke noe nett…så det blir desverre null blogging.. MEN det blir blogging i morgen før jeg drar og når jeg er i Sverige skal jeg få tatt bilder.

Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ikke er typen som synes det er veldig avslappende å ikke ha nett eller dekning, men det gir meg id et minste tid til å drive med litt andre ting jeg liker, men sjeldent får tid til, som å designe kjoler, lage dansetilbehør og lese!

Hva liker du å gjøre hvis du er et sted uten dekning/nett?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg