WHAT´S IN MY BEAUTY BAG?

Det er ikke bare litt man skal ha med seg på konkurranse! På bildene i dette innlegget skal dere få se det meste av det jeg har med i beuty baggen min! Over ser du et par små smykkeesker hvor jeg har diverse smykker og øredobber.

Som dere ser over er det en del å ta med seg. Og det som er over er absolutt ikke alt. Det som ligger på bordet er jo egentlig bare kun en liten del av det. Sminke og litt tilbehør. Under kan dere så litt mer av det jeg må ha med meg på konkurranse!

Som dere ser er det litt å huske på, så jeg pleier alltid å ha en sjekkliste når jeg pakker slik at jeg husker alt. Alltid skikkelig kjipt å glemme noe lite men viktig, som vippelim eller tøfler! Det aller meste ligger klart i en bag som jeg alltid tar med, men noen andre ting gjør ikke det. Alt dette tar som regel mesteparten av sendekofferten og håndbagasjen hehe, så etter det er det egentlig bare å snike inn vanlige klær mellom alt haha.
Nå har jeg faktisk akuratt fått min nye beauty bag, så den skal jeg legge ut bilder av etterhvert! Den forrige var så liten, så jeg ble nødt til ha mange løse mapper, som var veldig tungvidt.. Men nå får jeg alt av sminke og en del annet i den nye – så mye enklere!

Liker du å ha alt samlet eller mer delt opp i flere bagger?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg