WHITE DAYS

En ting som jeg liker med vinteren er at den kan være skikkelig vakker. Dagene med strålende sol og glitrende snø som du ser på bildene over, ja de liker jeg! Utenom de dagene må jeg ærlig si at jeg ikke er særlig fan av vinteren. Jeg fryser hele tiden, jeg må koste snø av bilen hver morgeb og måke plassen utenfor… Derfor er jeg såååå happy nå som solen titter frem oftere og gradere stiger over 0! Nå er det bare å få bort all denne snøen da… Allerede i dag var det absolutt ikke noe moro å kjøre ned hele veien fra huset. Det var slush og is i hele bakken…Det var rett og slett spinnglatt helt til man kom ned til veien.. Og nå er det kun den snøen som lå i veien som har smeltet….så når brøytekantene skal bort, ja da kan det bli interessant!

Hva liker du med vinteren?

xoxo

2 kommentarer
    1. det jeg liker med vinteren er at man kan leke i snøen med barna på jobb, og at man kan stå på slalåm. ellers som du sier, så er det sååå vakkert når snøen lyser opp i mørketiden 😀

    2. Kjempefine bilder av deg! Med vinteren liker jeg de fine landskapene, å kunne gå på ski og det å ha en unnskyldning til å sitte under ett pledd med en kopp kakao!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg