ON OUR WAY

I går ble en rimelig hektisk dag, så bloggingen kunne jeg bare glemme å fåt tid til! Jeg dro hjemmefra klokken 06:50 og var ikke hjemme før klokken 22:00. Det er som rege l slik dagene mine er, men når man plutselig skal pakke til EM blir det litt lite tid! Jeg hadde heldigvis husket å vaske klær etc på frohånd slik atd et bare var å plukke med seg det man skal ha med. Men det er så vanvittig mye! Man må huska å ha med seg alt fra dansekjoler til plastikkhansker liksom! Jeg tenkte jeg skulle legge ut et innlegg senere om alt vi faktisk må pakke med oss, så det kommer om ikke så lenge!

If you want to use this photo, please read the guidelines in the album description.
PHOTO BY PETER KASBERGEN !

Nå er vi på Frankfurt og venter på flyet vårt videre til Wien der vi blir hentet og kjørt til Brno (Tsjekkia) hvor EM i tidans avholdes. Håper at vi slipper å vente så lenge i Wien, for jeg vil veldig gjerne kikke litt i Brno i dag! Jeg har aldri vært i Tsjekkia, så det hadde vært gøy å få bittelitt tid som turist i dag. Vi har opplevd veldig mye forskjellig service når det kommer til disse EM-ene. Alt fra å ikke få tak i arrangør å vente i timesvis på å bli hentet, til å bli møtt med et stort WDSF skilt og smilende mennesker klare til å kjøre oss til hotellet! Det gjør en veldig stor forskjell, så håper de er der å venter på oss.

 

Nå skal jeg egentlig bare å sitte å forbrede et par blogginnlegg til dere frem til flyet går, så bærer det avgårde!

xoxo

Yesterday was a very hectic day and I had so time to do any blogging.. I left home at 06:50 in the morning and got back home at 22:00. When we finally got home all I had time to do was pack. And there is A LOT that we have to bring. I will write about that later! Anyway, we are on our way to the European Championship in Brno, Czech Republic, and are currently waiting for our flight in Frankfurt. I have a little time now to prep some post for you, and after that we leave for Brno!

I have never been there before, so I hope we have some time for sightseeing today!
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg