KAN FRISORER

I går dro jeg og Sverre til vår nyeste sponsor, nemlig KAN frisører i Ringnes park! Jeg kom fram til en flott salong med smilende jenter som tok imot meg! På bilder over og det første under ser dere litt av sveisen slik den var da jeg kom dit. Slitte tupper og en lang ettervekst – jeg gledet meg sånn til å få en liten makeover!

Yesterday Sverre and I went to our newest sponsor KAN hairdressers! I arrived at a beautiful salon with smiling girls greeting me. Above and below you can see some pictures from when I got there, and I was really excited to get a little makeover!                                                                                                                                                                

Under kan dere se noen bilder fra salongen!
Below you can see some photos from the salon!


 


 

Etter en liten stund i stolen ble håret mitt helt perfekt! Jeg er sååå fornøyd med både farge og klipp! Og Sverre ble også sååå fin på håret! Vi gikk smilende hele veien hjem og vel så det! Under kan du se et par sneakpeaks, og flere bilder kommer snart!

After some time in the chair my hair was perfection. I am so happy with the colour and cut! Sverre´s hair also turned out great too! We smiled from ear to ear all the way home! Below you can see a little sneakpeak, and more pictures will follow soon!


 

Du kan sjekke ut KAN frisører på Instagram på @kanfrisorer !   Du finner også et par bilder av den ferdige resultatet på min Instagram @ronjaostensvik !

xoxo

You can check them out on Instagram at @kanfrisorer ! You can also find some photos of my hair on my personal account @ronjaostensvik !

xoxo

 

4 kommentarer

Siste innlegg