BY PETER KASBERGEN // SNEAKPEAK


Doing what I love, AND having my photo taken, makes me smile from ear to ear.
PHOTO BY PETER KASBERGEN

Da vi danset konkurranse i København var vi så heldige at det var flere fotografer tilstede, blant annet Peter Kasbergen som dete kan sjekke ut på Facebook HER eller nettsiden hans HER. Jeg vet hvem Peter er fra tidligere år i København hvor han har tatt flotte bilder av oss, så denne gangen fikk vi snakket litt med ham, i tillegg til at han tok enda flere flotte bilder av oss! Over kan dere se et av dem, hvor jeg smiler fra øre til øre hehe! Og som bildeteksten sier, så smiler jeg så bredt fordi jeg både får gjøre det jeg elsker mest, som er så danse, samtidig som noen tar bilder av meg, haha! Elsk.

Han har tatt mange bilder så nå skal jeg velge ut noen fra siden hans , så kommer de her på bloggen snart!

Nå er det rydding, og vasking av klær som står på planen! Så er det trening 😀
xoxo

When we danced in Copenhagen last weekend there were a couple of great photographers in the hall, among them Peter Kasbergen, which you can check out HERE and on Facebook HERE. I know who Peter is from earlier years in Copenhagen when he has taken some beautiful photos of us. This year we finally got to meet him face to face, and he took some amazing photos of us – again! You can see one of the photos he took of me above, and as you can see I am smiling from ear to ear. So happy, as you can read below the picture.
He has taken many great photos of us, so now it´s time to look through
his albums and find some more photos that I would like to share with you guys.
They will be up on the blog soon!

xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg