THE SAD TRUTH

Som dere kan lese i innlegget over har jeg blitt utsatt for at jeg har sendt avgårde noen kjoler uten å få betalt. Jeg blir så skuffet over sånne mennesker…Dette er er voksen dame som gjør seg selv til tyv … Jeg har nå lært leksa mi og kommer ikke til å sende en kjole før jeg har pengene på konto. Men jeg synes likevel det er trist at det skal være sånn!! Synes PayPal egentlig er veldig fint, så få ikke jeg pengene før hun får produktet liksom.. men sånn kan man visst ikke holde på. Jeg hadde fått så utrolig dårlig samvittighet, at jeg absolutt ikke skjønner hvordan folk har samvittighet til å gjøre noe sånn.

Jeg vet ikke om jeg noen gang får se kjolene eller pengene igjen, men hun skal i alle fall ikke slippe unna. Jeg setter så utrolig stor pris på at så mange har delt og reagert! Sammen står vi som er ærlige. Jeg håper virkelig at hun som har kjolen min får tenkt seg godt om og betaler for kjolen…

Har du opplevd noe lignende?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg