SUNNY WINTER DAY


I en av skoletimene i går var opplegget å gå en tur i det flotte vinterværet – herlig! Vi var ute å gikk i nesten en time, og på veien tok jeg noen bilder. La du merke til ekornet på et par av bildene over? Sola skinte og varmet, ,en likevel var det skikkelig kaldt! Det var -10 grader og jeg ble iskald på fingrene av å ta bilder – men det var verdt det!

 

I dag er det også -10 grader ute og en del gråere enn i går – fin innedag. Jeg har jobbet til klokken 2 så bærte det avgårde til studio. Vi har nå hatt en privattime, så nå er det bare å få i seg litt mat før fellestreningen klokken 18:30!  Torsdager er det alltid latin som er på planen. Etter det er det hjem å få rydda plass til en av mine beste barndomsvenninner som kommer på besøk wiii! Hun er på tur med skolen til Oslo og blir igjen i helgen, gleder meg masse masse til å se henne igjen!

xoxo

Yesterday I went for a walk with of of the classes at the shcool I work at. It was a really beautiful day as you can see on the pictures above. Can you spot the squirrel?
Now we just had a private lesson in latin, and soon it´s time for latin group practice (:

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg