FAMILY PARTY!

I går fyllte jeg som sagt 21 år, og i forbindelse meg konkurransen som var i Stavanger på lørdag tok jeg turen hjem. I går hadde vi stort familie selskap hjemme hos min mor, og jeg koste meg hele dagen! Tror vi var 30 stk!! Jeg er så heldig som har en så stor herlig familie som alltid stiller opp, kommer på besøk og skaper herlig stemning. De gjorde dagen min helt perfekt! Først spiste vi pølser #tb til barneselskap lizm haha! Men så enkelt og så godt!! Og etter det vartet familien opp med alt mulig godt du kan tenke deg! Se bildedryss under:

Yesterday was my 21st birthday and because of the competition in Stavanger on Saturday I went home that weekend. Yesterday we had a family party and 30 people came to my birthday. I am so lucky to have such a big and fantastic family! They made my day perfect. First we ate hotdogs, and then we ate all the deliciousness you can see in the pictures below:

Altså…er det rart jeg var stapp mett resten av dagen? Jeg kan motstå alt…bortsett fra fristelser – haha! Men siden jeg kun har bursdag en gang i året blåste jeg i alt av restriksjoner og koste meg gløgg ihjel med alt det familien min hadde laget. Favoritten min er Pavlova kaken – NAM! Jeg spiste to svære stykker. Etter det spiste jeg et lite stykke brownie, en bit med vanbakkels og til slutt delig hjememlaget jordbærsyltetøy. Da sa det stopp haha. MEN jeg tok med meg 5 skoleboller med hjem her til østlandet, så da har jeg litt snacks de kommende dagene også. I tillegg til skoleboller laget mormor deilige nordlandskaker som jeg kunne ta med meg hjem hit. Selskapet varte fra ca 1 til ca 17, ettersom jeg og Sverre måtte dra avgårde til flyplassen da. Fem timer løp avgårde og tiden gikk alt for fort. Uansett var det veldig hyggelig å treffe alle sammen igjen og nyte deilig mat og godt selskap sammen med dem.

Vi har en ganske stor familie, men heldigvis er vi faktisk veldig flinke til å komme sammen å treffest! I tillegg er alle flinke til å ringe/holde kontakten! Jeg er ei skikkelig familiejente og koser meg alltid på slike tilstelninger. Nå er jeg vel tilbake i Lillestrøm og tilbake i studio. I dag er det standard på planen!

xoxo

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg