SOME FACTS ABOUT ME

1) Jeg sover som en stein!
De fleste netter sovner jeg omtrent i det jeg legger hodet ned på puta og sover skikkelig tungt hele natten gjennom. En periode startet Sverre på jobb før meg, men jeg merket sjeldent at han dro! Og han måtte til og med over meg for å komme seg ut av sengen!
 

2) Jeg har gått på teater og sunget i kor.
Ja, jeg har faktisk hatt andre fritisaktiviteter enn dansing, blandt annet flere år i kor og et år på teater.
 

3) Fun fact om meg og mine søsken.
Jeg og de tre brødrene mine har alle navn fra eventyr eller lignende. Ronja (Røverdatter), Robin (Hood), Pelle (politibil) og Mikkel (rev). Tror faktisk ikke dette var planlagt eller gjennomtenkt i det hele tatt!  Det skal jeg spørre om!
 

4) Jeg startet på danseskole som treåring.
Så dansing er noe som har vært i livet mitt så lenge jeg kan huske!
 

5) Jeg digger leopardmønster.
Jeg har alt for mye tøy med leopard mønster haha! Jeg digger leopard mønster, og har derfor en god del klær med dette på.. Ikke alle er helt fan av alt (Sverre haha), men til og med han liker det meste av det! Jeg har alt fra sportsbher og capser til morgenkåper og treningskjoler med dette på!
 

6) Jeg står opp typ 15 min før jeg skal dra. Jeg sover som sagt veldig tungt, og det er ikke alltid like lett å våkne om morgenen. Det resulterer ofte i at jeg ligger i sengen alt for lenge og står opp kun 15-20 min før jeg må dra haha. Heldigvis vet jeg dette godt selv har har lagt frem klær og treningsbagg kvelden før. De gangene jeg ikke har gjort det sliter jeg big time haha!
 

7) Jeg er en evig frysepinne.
Herlighet….hvis jeg hadde fått en krone for hver gang noen tagga meg i en sånn “tagg en venn som alltid fryser” post på Facebook… Jeg elsker ull gensere, super undertøy, ullsokker, varmekabler, varmeovner osv osv. Og jeg drar aldri et sted uten en ekstra jakke. Det er sant, selv ikke på en supervarm sommerdag med 20+ grader tørr jeg ikke å reise uten en litt varm jakke. TB til da jeg var i Kroatia for noen år siden og hakka tenner da jeg la meg i skyggen…der det var typ 25 grader.. 
 

8) Jeg elsker dyr!
Jeg har hatt dyr hele livet, blandt annet en katt, og flere kaniner. Per nå har jeg en kanin, Oliver, som bor hjemme i Haugesund med mamma. Har desverre ikke tid eller plass til han her, så han har det mye bedre der med den andre kaninen vår Teddy og stor hage! I tillegg til våre dyr har hele familien vår alltid hatt mange dyr. Alt fra små hamstere til store hester! Jeg er et skikkelig dyremenneske (har til og med en egen story på Insta tilegnet mine dyrevenner – sjekk ut profilen min @ronjaostensvik)
 

9) Jeg elsker sjokolade (who doesn´t?)       
Jeg har en enorm svakhet for sjokolade… Jeg spiser så godt som aldri for eksempel junkfood eller chips, og er virkelig ikke glad i fet mat, men sjokolade…helt avhengig. Prøver å kutte ned så mye jeg kan, men klarer bare ikke å holde meg unna!
 

10) Jeg planlegger….alt…. 
Jeg lager pakkelister, huskelister, handlelister, og jeg har almanakk, kalender på kjøleskapet, kalender på mobilen, legger inn alarmer på mobilen osv osv! Jeg har så SINNSYKT mye å huske på, så jeg må helst skrive det ned og ha på påminnelser….

 

Har du en fun fact om deg?

Sleng igjen en kommentar!

xoxo

 

                                                              

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg