HENNA TIME // ROUGH DAY

Så moro at jeg har fått tid til å lage litt mer henna i det siste – synes det er så moro! Over kan dere se de to siste jeg laget! Har egentlig veldig lyst å prøve noe som heter jagua også, som setter av et mer mørkeblått avtrykk. Men er alltid veldig skeptiske på sånne ting… Vi får se hva jeg gjør etter jeg har lest meg litt opp på det!

 

Så over til dagen i dag…herlighet for en start på dagen… Jeg leverte bilen på verksted i går for en sjekk så jeg måtte ta bussen til jobb i dag. Selvfølgelig var det KLINK IS hele veien ned til bussen, som er et bra stykke. Jeg måtte en blanding av å klatre og skli med nedover til bussen ettersom det var minst en meter snø på stien nedover, som hadde fryst..og av og til måtte jeg skli ned på enden siden der var en høy brøytekant osv. Det var også flere ganger jeg fallt gjennom snoen og plutselig sto jeg med snø over kneet. Da jeg endelig kom meg til busstoppet måtte jeg sitte å vente på bussen en stund. I tillegg måtte jeg bytte buss to ganger til jobb…kjære vene.. Jeg sto opp tidligere enn jeg pleier, nemling 05:40… likevel som jeg fadermeg en time for sent på jobb. Skikkelig kjip start på dagen..og i tillegg fant de ut at bilen må ha en reperasjon….Svært spent på hvordan resten av denne dagen arter seg må jeg si…. Ønsk meg lykke til!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg