HANDMADE // SNOW


SWEATER BY @HANDMADEBYRANDI // PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD

Snøen bare fortsetter å falle her på østlandet! Det blir kaos på veiene og kø til jobb. Det er kaldt og man kan ikke gå ned til bussen uten å få snø over knærne…MEN det er veldig veldig pent! haha. Jeg synes et snølandskap er helt fantastisk vakkert selv om det er svært lite praktisk. Heldigvis har jeg mange gode ullgensere fra @handmadebyrandi som holder meg varm i kulden. Den nyeste kan du se over! Jeg har fått meg en skikkelig samling det siste året og det er de beste genserene jeg har. De er både varme og fine – perfekt for meg som fryser sånn.

I dag laver også snøen ned og det er kaldt. For øyeblikket er jeg akuratt ferdig på jobb og skal snart ture nedover til studio hvor vi har en full agenda! Vi begynner med en time, deretter skal Sverre ha kurs, og så er det tid for styrke og finaler! Det blir en rimelig heftig dag så før jeg drar til studio må jeg innom å kjøpe mer mat – for uten  mat og drikke duger helten ikke.

Hva liker du å spise for å få energi?

xoxo

 

The snow just keeps on falling here! It is really annoying really….slippery roads and chaos everywhere…BUT it looks very very beautiful outside! I think it looks like a winter wonderland outside.  I still prefer to stay inside though..because it´s really cold! Luckily I have a bunch of warm and beautiful knitted sweaters from @handmadebyrandi. Perfect for me because I´m so cold all the time.
Also today it is snowing a lot. I just finsihed work and I`m not really looking forward to removing all the snow from my car. But after I´ve done that I´m off to the studio for a long night of practice. First we have a private lesson, then Sverre has a class, then we have fitness and finals!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg