AN INDOOR KIND OF DAY

Her om dagen var det jo SKIKKELIG snøkaos her i området. Herlighet, det var jo helt villt mye snø i veien, så det gikk i ca 30 km/t hele veien haha.. Jeg kom meg heldigvis helskinnet alle stedene jeg skulle, men ble stående i kø pga hvertfall en ulykke. I tillegg var det skikkelig få elever på skolen der jeg jobber på grunn av at flere busser hadde kjørt av veien og kjørt seg fast. Det var en utfordrende dag på veien, og en desto mer utfordrende dag å komme seg ut av nedsnødde parkeringsplasser på!

Heldigvis gitt alt bra som sagt, MEN. Det fristet ikke å kjøre hjem etter jobb for å så kjøre ned til trening igjen slik jeg hadde planlagt siden jeg slutta si tidlig på jobb. Selvfølgelig hadde jeg for en gangs skyld ikke med meg treningstøy fra morgenen av siden jeg hadde 8 timer fra jeg slutta på jobb til treningen skulle starte! Men ettersom det på grunn av været tok over en time hver vei med utfordrende kjøring (spesielt oppi hutti heita der jeg bor nå haha) var det svært lite fristende å dra frem og tilbake så mange ganger. Derfor bestemte jeg meg for å bare avlyse treningen, og bli i Lillestrøm til jeg skulle hente Sverre etter kurset hans på LSK kl 7. Aka jeg måtte ha noe å gjøre mellom 12 og 7… Heldigvis var noen av venninnene mine ledige! Jeg var først med venninnen min Charlotte som jeg kjenner fra da jeg jobba på Fresh Fitness. Hun har jeg ikke sett på lenge siden hun har bodd i utlandet en periode. Det var veldig spennende å høre om all reisingen hennes og godt å se henne igjen.

Etter et par timer med henna var det over til en annen del av Strømmen Storsenter haha, der jeg møtte “gjengen min”. Jeg er så heldig å ha fått meg en så god veninnegjeng fra vidergående, og det er så hyggelig når vi (nesten) alle kan møtes! Vi er desverre litt spredt over både Norge og resten av verden, så det er ikke så ofte absolutt alle 5 er hjemme samtidig, men nå var i alle fall 4 av oss det, og vi prøver å benytte de annlendingene vi har. Vi tok en oss en deilig kaffe i det guffne været og snakket om alt og ingenting. I tillegg lagde jeg to hennaer – de kommer veldig snart på bloggen!

Hva gjorde du i snøstormen?

xoxo

 

Just the other day the snow came to Norway FOR REAL. It was chaos everywhere! The roads were even full of snow…and when someone finally fixed the roads, it was just a matter of time before they were covered in snow again! I used over an hour to work, which usually takes about 30 min.. twice as long..in very difficult driving conditions. Usually I always bring my dancing clothes with me when I leave home in the morning, but I knew that I had a short day at work so I planned to go home after work, because I finished at 11 in the morning and our practice didn´t start until 7 in the evening. But the snow just keps falling and there was buses stuck and chaos everywhere…I chose to stay in the city until Sverre finished work at 7. I called off the training, so that I wouldn´t have to drive back and fourth for hours. BUT, I had to find something to do during the almost eights hours of spare time I suddenly got. Luckily some of my friends had time to hang out!

My friend Charlotte that I know from the time I worked at Fresh Fitness had been travelling for a long time, so it was very nice to catch up and hear about her travels. We ate some lovely stuff that you can see on the pictures above. After a couple of nice hours with her I met up with “my gang”. I am so lucky to have this gang of girls from the time we went to school together. We are widely spread, so when we have time to spare we spend it together! This time 4/5 girls were at home – yay! Love to spend time with them.

In addition to yummy food, coffee, and talk, I made two hennas that I will post on my blog very soon!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg