A DAY WITH MY GIRLS

I dag har jeg KUN vært med venninner – og jeg har hatt en herlig dag! Den startet med en tur til Oslo der jeg traff venninna mi Karoline, som jeg faktisk har kjent hele livet! Vi ble født med en dags mellomrom, og siden foreldrene våre ble kjent har vi fulgt hverandre hele oppveksten. Selvfølgelig har vi veldig travle liv på forskjellige fronter nå, men det var så hyggelig å treffes igjen og holde kontakten oppe! Vi koste oss på cafe med smoothie og en digg kanelbolle som dere ser på øverste bilde!

Et par timer etter det dro jeg videre til Solli og dro på en ny cafe for å treffe en av mine venninner fra vidergående i Haugesund, Amalie. Vi var på en koslig cafe som heter “Igjen”, som liksom er en kombinert cafe og gjenbruktbutikk – kult! Der hadde jeg en deilig mokka. Vi fikk også catcha up på det ene og det andrem og dessuten fant jeg meg en fin vannkaraffel på “Igjen”!

Til slutt dro jeg til Lillestrøm igjen og traff tre av venninnene mine, Tiril, Abigail og Malin som jeg gikk på vidergående med her i Lillestrøm. Vi koste oss med litt knask (meget sunn dag i dag!!) og koste oss med å lage litt henna, snakke og høre på musikk. Skikkelig sosial og hyggelig dag! Jeg har altså hatt treningsfri, så nå er jeg ekstra klar for en lenger treningsdag i morgen!

xoxo

 

Today I´ve just been hanging out with friends! I have been to Oslo hanging out with two friends of mine from Haugesund, Karoline and Amalie. I met each of them at a cafe and I´ve enjoyed a smoothie, pastry and a cafe mocca. It was lovely to just sit and catch up on everything. After meeting both of them I went back to Lillestrøm to meet three other friends, Tiril, Malin and Abigail. We just chilled out with some snacks (a very healthy day today), did some henna and talked. A perfect Saturday!

Now I´m all recharged and ready for a lot of training tomorrow!

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg