SNOW CRYSTAL

De vi leier hos har ikke mindre enn 4 katter, og heldigvis kommer de til tider inn å besøker oss. Krystall som dere ser over er katten som er oftest innom, og hun er altså bare så søt. Skikkelig selskapsyk kosepus – midt i blinken for meg! Det blir garantert litt katte-spam på min Insta og Snap story når hun stikker innom haha. Er hun ikke vakker?

 

Nå er jeg akuratt ferdig på jobb og skal ture ned på trening. I dag skal vi ha egentrening i strandard og deretter trene styrke. Regner med at vi er ferdige rundt 5/6 i kveld, så da skal jeg få tid til å blogge enda mer når jeg kommer hjem! Elsker å trene litt tidlig, sånn at man kan ha kvelden hjemme. Da gjenstår det bare å pakke sakene sine og kjøre ned til studio – gleder meg til å få kroppen i gang, jeg føler meg som en gjennomfrossen pinne om dagen haha!

Liker du best å trene tidlig eller sent på dagen?

xoxo

The ones we are renting our apartment from own fours cats! And luckily they come to visit us from time to time. You can see one of them above, Crystal. She is a real cutie. She comes in just to cuddle, and I love it so much haha! And she is really photogenic right?

Anyway, I just finished work, and now it´s time to head off to the studio. Today we´re doing standard and a workout. After that we have the whole evening at home – lovely! I really like those days when I actually have time to spend the evening at home. Because of that I will also have time do post another blogpost tonight! So be sure to check in later today as well.

Now it´s time to get going!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg