ALL I WANTED FOR CHRISTMAS

Jeg fikk helt seriøst alt jeg ønsket meg til jul! Jeg er så vanvittig heldig og så takknemlig. Under ser dere noe av det jeg fikk:

Oh yes – fondue sett! Det skal bli digg nård de gode jordbæra kommer!

En skikkelig stoffsaks! Endelig har jeg en som faktisk er beregnet for stoff. Så nå er det bare å sette i gang med flere DIY prosjekter med gamle klær!

Et flott lommespeil og pinsett – sett med stener far swarovski stener på – sånn liker danserne vetu!

Denne fantastiske nøkkelringen (jepp det er en nøkkelring haha). SÅ SØT. Vet ikke helt hvilke nøkler jeg skal ha på den her, men det finner jeg ut av!

Vannkoker – yaas! Sånne ting som det her DIGGER man å få når man flytter for seg selv. Så slipper man å kjøpe det selv hihi.

Det gjelder selvfølgelig også da for denne brødristeren! yaaay!

Denne rettebørsten! Så utrolig greit, og lettere en å drive å bruke tang. I tillegg kan Sverre endelig hjelpe meg å rette bak om det skulle være noe haha, det turte jeg ikke å la han gjøre med tangen hehe. Så denne kan jeg anbefale!

 

I tillegg til det over fikk jeg:

-Penger

-En sånn som rører i supper/sauser etc for deg (hva enn det heter)

-Pysjamas

-Sokker

-En genser

-En ring

-To smykker

-Sjokolade

-En kopp

-Elektrisk tannbørste

-Superundertøy

-Kari Traa settet dere kan se HER

-Sports BH

-Caps

 

Jeg er virkelig så heldig, og fikk så mye fint til jul. Spesielt gøy at jeg fikk så mye jeg trenger og ønsket meg! I tillegg er det alltid moro med neon sånne kosepakker også. Jeg kunne ikke ønsket meg noe mer!

Hva fikk du til jul?

xoxo

 

I got everything I wanted for Christmas this year! You can see some of them above, and in addition to that I got money, an electric toothbursh, jewlery, and clothes. I got so much things that I really need, especially since we moved and need a lot of house stuff. I could not have wished for anything else!

What did you get for Christmas?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg