DETAIL WORK

NM er rett rundt hjørnet og jeg er selvfølgelig ikke ferdig med alle forbredelsene haha! Jeg driver enda å syr på de siste “duskene” som dere ser over. Jeg har fortsatt et par armbånd igjen å lage, og så bør jeg jo kanskje pakke haha! I tillegg har jeg store ambisjoner om å få lage noe pynt til håret, men jeg har rota vekk limen, så det kan bli spennende å se om jeg får til.

Jeg driver å skriver huskeliste nå sånn at det skal gå fort å gjøre selve pakkingen. Vi reiser i morgen, ganske tidlig, så på morgenen skal jeg bare kjapt på jobb, deretter skal jeg innom NEMUS som skal hjelpe meg med å teipe ankelen klar til NM. Den er ikke vond lenger, så det er deilig! Men det er ganske ustabil, så jeg tar ingen sjanser på å tråkke over igjen! 

Nå må jeg legge fra meg macen å begynne å pakke litt sånn at det ikke blir så travelt i morgen!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg