NAIL DREAMS

Her er nok et sett med flotte negler som min kjære Ann-Torill aka @missnailedit har laga til meg! Dette er NM neglene mine, så det er skikkelig deilig å ha i boks! Jeg elsker de neglene i midten, de ser liksom ut som de er dyppa i sukker haha! I tillegg er disse neglene i to av mine favoritter farger, som kommer til å matche kjolene mine helt perfekt. I tillegg var vi litt kreative i bilde veien denne gangen, med det sykt kule lyset fra Løiten Lys! Ann-Torill jobber nemlig også der, og har dermed masse kule lys hjemme! De har en pop-up butikk på Lillestrøm Torv ut året så dra innom der mens du har sjans om du vil ha superfine lys. 

 

Nå skal jeg snart avgårde på trening så jeg må få i meg litt mer mat og pakke treningsbaggen klar! 

xoxo      

 

Here is another sett of beautiful nails Ann-Torill aka @missnailedit has made for me. These are the nails I´ll have for the Norwegian Championship, and it´s really nice to have them ready! The colours are just beautiful and the middle nails looks like their dipped in sugar – so cool!  They will match my dresses perfectly. In addition to the cool nails, I posed with a really cool light from “Løiten Lys” where Ann-Torill also works! You can pop by the pop-up store at Lillestrøm Torv.

Now I´m off to training, so before I go I have to eat some more and pack my bag!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg