COUNTDOWN // UPDATES

Æææ, beklager at det ikke ble noen oppdateringer i går?dagene går så vanvittig fort!! I går var det jobb hele formiddagen og trening hele kvelden. (som vanlig hehe) Men på tirsdager har vi styrketrening etterfulgt  av finaletrening, så man er rimelig ferdig for dagen når man går derfra. På grunn av det, og det at vi generelt har hatt det travelt i det siste sovna jeg omtrent i det jeg kom inn dørene her hjemme. Jeg gikk og la meg rett før Sverre, han skulle bare på badet, og innen han var ferdig hadde jeg sovna som en stein haha. Helt kaputt. I dag har vi begge også jobbet hele dagen. Etter jobb hadde vi ca 2 timer hjemme før vi dro på trening. Der hadde vi en privattime i latin og deretter gruppetrening. Treningen hadde vi i hallen vi skal konkurrere i i helgen! Det blir så flott der, dere som har mulighet MÅ komme å se på! Hallen er flott, lyset er flott, og det kommer ikke minst mange flotte dansere. Vi har kjørt på en del i dag og så jeg er rimelig klar for sengen. Skal bare presse i meg litt kveld før jeg legger meg. Jeg har egentlig bare lyst å legge meg haha, men jeg vet hvor viktig det er å få i seg mat etter en lang treningsøkt.  

 

Kommer du å ser på i helgen?

xoxo

 

I´m sorry for not posting anything yesterday? the days goes by so fast.. We have been working all day and training all night? And yesterday we had a very tough one as well. We started off with a strengt workout and followed that up with latin finals. Because of that, and all the other stress we`ve had these last weeks, I fell asleep as soon as I closed my eyes haha. Today we have also been working a lot, and we finished off the day with one private lesson and two group lessons at the new hall! The one we are competing in this weekend! Make sure you don´t miss it, it is going to be awesome!

Now, time for some late night food, and sleep!

 Are you coming to watch the competition?

xoxo                    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg