MEMORIES FROM ELBLAG

           // PHOTOS BY JoTa Dance Photography // HAIR STYLE AND MAKEUP BY ME // NAILS BY MISS NAILED IT //

 

For en dag! Den har gått slag i slag og jeg føler jeg har gjort 100 ting samtidig som jeg føler at jeg ikke har fått gjort noe? I tillegg er det skikkelig sent nå så jeg må legge meg.. så jeg skal være rask å oppsummere!

Jeg var på jobb fra 07:30 til 14:30, deretter var det en superkjapp tur hjemom før det bar ned til Lillestrøm. Der stakk jeg innom Ann-Torill  (min negletekniker) på sin jobb på Løyten Lys – det var sååå mye fint der! Etter en tur innom der dro jeg til en systue som skal hjelpe meg med å fikse den nye latinkjolen min. Så den har jeg etterlatt der, og jeg henter den neste fredag?sååååå spent! Jeg håper virkelig den sitter bra da, sånn at jeg kan bruke den i helgens konkurranse. Etter det gikk jeg bort på LSK, og der hadde vi skikkelig hardkjør i dag , 5 finaler på rappen! Aka 25 danser. Bra treningsøkt kan man trygt si!

 

I morgen skal jeg blogge om et nytt samarbeid vi har inngått, så stay posted! 

 

Nå er det leggedags og opp igjen 6:30 i morgen!

Natta,

xoxo!

 

(english will come)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg