LUNCH TIME

I går ble vi tatt med ut på lunsj av et vennepar, Tobias og Marie, og det var så koselig! Først og fremst fikk vi catcha opp litt siden vi ikke treffes så ofte, så det var veldig hyggelig. Dessuten spiste vi deilig mat, og deilig dessert som dere ser over! Det var rett og slett så koselig at jeg glemte å ta bilder før desserten hehe!  Det er veldig hyggelig å ta seg tid til å gjøre litt sånne ting innimellom, så jeg var veldig glad for at vi faktisk var hjemme og hadde tid da de spurte om vi ville være med ut å spise. Etter en herlig lunsj dro Sverre og jeg inn til Oslo for å undervise, og da vi kom hjem spiste vi egentlig bare kvelds, før vi la oss. Dagene er ganske lange nå for tiden så vi prioriterer søvn, hehe. 

 

Nå holder jeg på med alt mulig på en gang egentlig, hehe! Jeg blogger, legger inn bilder, og jeg planlegger morgendagen (som jeg skal blogge om så snart den er gejnnomført hihi), og jeg planlegger konkurranser, treninger etc frem mot jul. Budsjettet er skikkelig trangt om dagen så det gjelder å prioritere. I tillegg har jeg en del andre ting som jeg gjerne vil gjøre, som å sy ferdig den nye latinkjolen min, og lage noen armbånd til den. Jeg har ikke sydd kjolen selv, men jeg har tegnet den. Men da den kom satt den desverre ikke helst som den skulle, så jeg jobber med saken med å fikse den nå. 

Nå er det på tide å spise litt mat før det bærer avgårde for å ha barnekurs og trening! 

Hva skal dere gjøre i kveld?

xoxo

 

Yesterday we ate a great lunch with our friends Tobias and Marie who invited us out. We had a really nice time and enjoyed some really good food! It´s nice to chill out and just hang out sometimes. After the lunch Sverre and I went to Oslo te teach. That´s really all we did that day, but it was a really nice day. 
 

Now I´m doing a lot of stuff all at once haha, I´m blogging, importing photos, and planning a lot of stuff in the weeks to come! We have a real tight schedule and budget these days, so it´s all about prioritizing..Now I have to eat before I head to the studio to have teach the kids and then train ourselves. 

What are you up to tonight?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg