COMPETITION DAY

                                          

                      NAILS BY @MISSNAILEDIT // DRESS BY DANCEBOX // PHOTOS BY NORUNN RINGVOLL 

           THANKS TO ALL WHO CHEERED FOR US & A GREAT THANKS TO OUR SPONSORS FOR HELPING US PREPARE! 
                                   Miss Nailed It, Nemus, Reflection beauty

I dag har vi danset norgesserie i Drammen, og det har vært en innholdsrik dag! Den begynte klokken 6 i dag morres, og jeg fikk bare virkelig ikke til håret, så jeg prøvde å lage dotten sånn serr 8 ganger?streeeesss? men men til slutt fikk jeg laga noe brukbart, begynt på sminken og deretter satt kursen for Drammen. Vi var så heldige å få låne bil, så vi kunne kjøre i stedet for å styre med tog osv. På konkurransen danset vi standard først, og vi fikk helt hetta da vi begynte å danse på gulvet, det var vanvittig glatt! Jeg følte meg egentlig som Bambi hele finalen haha? men heldigvis så klarte vi å vinne likevel! I latinen satt skoene et lite hakk bedre i alle fall, og vi hadde det veldig gøy på gulvet og koste oss skikkelig. Vi endte på en 3.plass. 

 

Nå er jeg hjemme, og vi har koset oss med “Skal Vi Danse” og pizza rett og slett! Og i morgen skal jeg sove lenge, og prøve å få bort denne forkjølelsen en gang for alle hehe? I tillegg må jeg rydde litt og begynne å pakke ting til når vi skal flytte. Deretter, på ettermiddagen skal Sverre og jeg undervise RG jentene i Oslo. Ser frem til en litt annerledes dag, så er det på´n igjen med trening på mandag med masse inspirasjon og motivasjon!

xoxo

 

Today we danced the norwegian ranking, and we finished 1st in standard, and 3rd in latin. It has been an hectic day that started with a bad hair day? When I finally fixed something useable, I had to be real fast with the makeup, and get going. We got to borrow a car, so that was very practical! The floor in the hall was very very slippery, so that made me feel like Bambi all of the final, haha? Luckily it ended well! The latin went quite good – dance wise. And we enjoyed our dancing very much!

Now I´m home chilling in front of the TV. Tomorrow we will be cleaning a bit around the house, and then we will teach in Oslo!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg