UPDATES

Du vet dagene er travle når du ikke har vært på Pcen din på 3 dager?.jeg ikke åpna den engang liksom. Jeg har såvidt vært hjemom de siste dagene for det skjer så mye nå for tiden. Jeg har hatt masse jobb på skolen, i tillegg har jeg fått meg enda en jobb! Jeg har blitt trener for noen flinke RG jenter i Oslo, så jeg er der innimellom og lærer dem danseteknikk. Veldig veldig moro, men tar også mye tid å dra inn og tilbake. Dermed har jeg vært ute av huset 7 om morgenen, dratt på jobb 1 så deretter jobb 2 og deretter direkte på trening. Og når jeg endelig kommer hjem etter det, er det bare å legge seg. Jeg prioriterer virkelig å få sove så lenge som jeg kan, så som regel kaster jeg bare i meg litt mat før jeg løper i seng. Dermed blir det lite tid til blogging. Også i dag har et vært en sånn dag, var ute herfra 7 og kom nettopp hjem nå (20:45). Ikke den seneste kvelden, så jeg har endelig litt tid til å blogge! 

 

I morgen er siste trening før konkurransen på lørdag, så da er det bare å sette inn siste giret. Jeg gleder meg skikkelig, og håper bare at forkjølelsen ikke har satt meg for mye ut av spill. Nå skal jeg kose meg med sushi og “Stranger Things”!   

xoxo

 

You know that the last few days have been hectic when you haven´t even opened you computer.. I´ve barely been home. I go out at 7, and I rarely get home before 9 in the evening.  I have had a lot to do at the school where I work, and I´ve also gotten a new job! I am teaching RG girls in their dance steps! Its really fun, but also takes a lot of time because it´s in Oslo. After all this it+s time for our own practice.. so usually I have no energy for anything when I get home, therefore no blogging. But today I got home 20:45, so I found some time!

Now it´s time for some nice sushi  and “Stranger things” !

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg