NEW DRESS // NEW NAILS

NAILS MADE MY ANN-TORILL // @MISSNAILEDIT

Jeg har jo fått meg ny kjole i latin – og da  er det en ny utfordring til Ann-Torill! Men som vanlig tar hun et utfordring på strak arm. Neglene er en perfekt match med kjolen og dessuten er herlig lengde og form. Det som var super moro var at den rosa/røde fargen som hun har brukt, som er lik fargen på kjolen for det første, er at den het “shake til you samba” haha! Meget passende. 

Denne helgen er det treningshelg på NERO, med fokus på latin. Hovedtreneren er Andrey Prosvirnin. Vi likte han veldig godt, og til nå har helgen vært bra?. bortsett fra min grusomme forkjølelse?Den slipper virkelig ikke taket! Så jeg har snørra rundt, hosta og svimla rundt i hele dag hehe? Jeg har gått rundt sånn halvforkjøla i nesten 2 uker, så jeg bare ber om at det gir seg snart? jeg har handla inn ingefær, solhatt mm så satser på at det hjelper fremover!

xoxo

 

I recently got a new dress, and therefore my nail tech Ann-Torill  got a  challenge to make new nails matching it. As usual?she nailed it! The nails match the dress perfectly, and a funny thing, she found a color called “shake til you samba” ! Which was the same color as my dress. So appropriate! 

Anyway, this weekend we are joining a training weekend, witch focus on latin. The main trainer is Andrey Prosvirnin, and it is really good so far! Last day tomorrow. However I still have a really bad cold, so that really sucks, and ruins the training quite a bit.. Hopefully iy wall pass soon! I´m so tired of being sick..I´ve bought a lot of things that people said should help haha!       

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg