HANDMADE BY RANDI // HARDANGER

SWEATER FROM @HANDMADEBYRANDI//PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD//NAILS BY @MISSNAILEDIT//HAIR COLOUR @REFLECTIONBEAUTY

Her er noen flere bilder fra hotell Ullensvang! Det var virkelig så fint der, både inne og ute, og Hardanger er generelt et skikkelig flott sted! Jeg har enda noen flere bilder fra turen vår, så de kommer litt etterhvert. 

I dag har jeg egentlig bare jobbet og dansa, og vært en liten tur innom hos kiropraktoren min Eirik, alltid godt å få løsne opp litt! Etter en tur der dro jeg på trening. I dag var det latin som sto på planen. Nå er jeg vel hjemme og ser frem til å få i meg litt kvelds før det er marsj i seng! Jeg er sååå trøtt om morgenen så det er bare å få all den søvnen jeg kan! 

xoxo

 

ENGLISH IS COMING SOON

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg