MOE OSLO

             

Herlighet som dagene går! Nå er vi i Oss i Nederland på danse camp og hele dagene går med i studio. Det ble heldigvis bittelitt tid til blogging nå på sengekanten. Som dere ser på bildene over var jeg på salg hos Moe Oslo her forleden. Som dere ser på bildene var det så masse fint der, og dessuten så koslig å møte Henriette som står bak merket. Klærne er skikkelig kule og spesielle, og jeg er veldig glad for at jeg fikk kjøpt med meg noe derfra. Jeg fant meg en skikkelig flott bukse som jeg hovedsakelig bruker som dansebukse, men det kan også fint brukes til vanlig og til fest. Dere kan sjekke Moe Oslo ut på Instagram @moe_oslo !

Nå skal jeg legge meg, søvn er såååå viktig under slike treningscamper. Man blir så sliten av disse lange dagene at restutisjon er ende vitktigre enn normalt.. jeg skal prøve å få blogget hver dag , men det blir nok litt sent sånn som i dag.. Men jeg filmer i alle fall litt hver dag, så dere får se det på vloggen som kommer. Apropos vlogg, den fra Italia kommer snart, I promise…har jo bare aldri tid til å sette meg ned mer enn 10 min…takk for tålmodigheten! 

Natta

xoxo

There days are going so fast! We are training in the Netherlands these days, LuckilyI have some time now to blog before I go to bed. As you can see on the pictures above, I was at a sale with Moe Oslo some time ago. There were so many cool clothes there, and luckily I found a pair of pants to take home with me. I mail use them for dancing, but they can be used for basically anything. Check out Moe on Instagram @moe_oslo !

Now it is time for bed, sleep is so important during these training camps! I will try to keep this blog updated everyday, but it will probably be late posts like this one.. Anyway I am filming most days, so you can see more on the blog that will follow. Speaking of vlog….the one from Italy is coming soooooon! I just never have time to sit down and finish it… thanks for your patience! Goodnight,

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg