DANCE BOX // BALTIC CUP

             

Denne helgen har vi danset Nord-Europeisk mesterskap samt World Open Standard og Latin. I dag danset vi latin, og kom inn i 2.runde. Der ble vi nr 36. Hele helgen har “dance box” hatt stand, og alle dagene har jeg gått å siklet over en kjole de hadde der, i går bestemte jeg meg for at jeg bare måtte prøve den… den satt som den skulle vært laget til meg! Over kan dere se flere av de flotte kjolene deres også. Under kommer min nye yndling! For en kul kjole, så annerledes og komfortabel på en gang.  tillegg var det helt eksepsjonell service der. De var så hjelpsomme på alle måter, og da er det skikkelig hyggelig å handle der. 

 

This weekend we have been dancing the North European championship and World Open Standard and Latin. Today we danced the World Open Latin and ended at a 36th place in the second round. This weekend “Dance box” had s stand showing of their beautiful dresses, and I´ve had my eyes on one of them all weekend. Yesterday I just had to try it on, and I just fell in love. Fits perfectly, and it is so comfortable! You can se my new favourite dress below, and some of their other design above. 

Hva synes du?

xoxo

What do you think?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg