ELBLAG // DAY ONE

I dag har vi reist til Polen for å delta i Nord-Europeisk mesterskap og baltisk cup. I dag har vært en lang dag….det started egentlig litt med at jeg kom meg så sent i seng i går pga all pakkingen for de neste 11 dagene..så mye å pakke! Så det ble for lite søvn i natt, pluss at jeg sto opp tidlig for å dra en liten tur på jobb før jeg dro til flyplassen. Da vi endelig kom oss til Gdansk var motorveien stengt, så i stedet for å kjøre en time, ble det nærmere 3 timer kjøring til Elblag. Det var forsåvidt ganske fint akkurat her, men også litt trist og kjedelig, for det er så godt som ingen butikker eller lignende i nærheten. Men men, i godt selskap fungerer alt. Vi har spist sammen med et annet par fra det norske landslaget samt truffet på mange andre kjente par fra andre steder i verden. Til middag hadde jeg pasta carbonara oget glass med appelsinjuice som dere ser over, nam! Nå har jeg fikser håret og er SÅ klar for å legge meg. 

Natta, 

xoxo

Today we travelled to Poland! We landed in Gdansk and travelled to Elblag by car. But the highway was closed so we had to take a huge detour…we drove for almost 3 hours instead of 1.. And today I have really been so tired. I have finally eaten dinner and fixed my hair for tomorrow, now I am SO ready for bed!

Goodnight,

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg