CITY WALK // PART I

Det var så mye historiske kule bygninger i Vigevano! Over ser dere noen bilder fra en av dem. Jeg driver å sorterer ut bilder og videoer, og skal til å alge vloggen. Det er sååå travelt om dagen at jeg ikke får gjort noen sånne ting hehe. Apropos, jeg har vært på jobb siden 7, vært innom kiropraktoren, og akkurat spist middag. Nå skal jeg pakke sakene å dra på trening! I dag er siste dagen med trening før vi drar til nord-euripeisk mesterskap i morgen! Så vi skal trene både standard og latin, det blir bra. Jeg skal se om jeg får tid til å blogge mer i kveld. Nå må jeg komme meg avgårde, 

xoxo

There were so many cool buildings in Vigevano! Above you can see some photos from one of them, more will come soon. I am boring pictures and videos from the trip these days. But I have been soooo busy, oh my, work, dance, eat, sleep…basically! Today I have been working from 7, I went to the chiropractor, and now I just ate dinner, and now I have got to get packed and go to training. This is the last day of practice before the northern European championship! Gotta go!

xoxo  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg