SNAPSHOTS


MY HAIR AND MAKEUP BY HELENE SPILLING

Her er noen flere glimt fra forrige norgesserie. Jonas var litt privatfotograf for meg og gikk rundt og tok litt bilder, og det er alltid så koslig!

Jeg har vært i dårlig form denne helgen og hatt litt feber og greier, så det var max kjipt… så jeg har egentlig ikke orka å blogge eller noe, meeen heldigvis kom jeg meg tilbake på trening på søndag igjen, og i dag og jeg føler meg bedre og bedre. Så forhåpentligvis slipper jeg unna med det jeg hadde i helgen.

Og forresten , endeliiiig ville macen samarbeide med meg og jeg har fått begynt på vlogen fra Kina! Den kommer sakte men sikkert, og jeg skal prøve å gjøre den ferdig så fort som mulig!

xoxo

Here are some photos from the last competition. Jonas had my camera and took some photos during the day – cozy! 

I have been feeling ill this weekend, so that´s why I haven’t been blogging..But luckily I´m feeling better now. 

oh, by the way, finally my mac has decided to work with me on my blog, so it´s coming soon!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg