HAIR AND MAKEUP BYHS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var så heldig at Helene fikset både hår og sminke for meg på Norgesserien som var på lørdag! Over ser dere noen bilder fra prosessen. Det er sååååå luksus å slippe å fikse det selv. Skulle ønske hun kunne vært med meg å fikset det hver gang haha. Jeg holdt nesten på å sovne når hun holdt på jeg, for jeg synes det er så herlig å bli dulla med. Hun er veldig flink med hår og sminke! Du kan sjekke ut bloggen hennes HER ! Jeg var sååå fornøyd og følte meg så fin hele dagen, i tilllegg fikk jeg mange komplementer! Under ser dere det ferdige resultatet! (etter to finaler, svette og gledestårer!)

 

I was so lucky that my friend Helene fixed my hair and makeup this weekend. Above you see some photos from the prosess, and below you can see the result! I was soooo happy with the result, and the makeup stayed all day. The pictured below if from the end of the day, after two finals and tears of joy!  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sminken holdt seg såå godt!

Bare å lære seg, si!

xoxo

Look at that makeup! I gotta learn how to do that….

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg