FINALLY HERE

For en dag! Eller, for et døgn må jeg vel si… Vi startet reisen vår fra Norge klokken 11:20 norsk tid. Vi fløy fra Norge til Amsterdam, og deretter en 9,5 times lang flytur over til Beijing Kina, og til slutt videre til Chengdu hvor vi er nå. Reisen var veldig lang, spesielt siden det oppsto forsinkelser… Dessuten slet jeg skikkelig med å få såve på flyet…det er jo så ubehagelig! Dette var jo et veldig fint fly, men jeg klarer bare absolutt ikke å såve sittene, uansett om ryggen er lent bakover eller ikke. Da vi endelig var fremme i Chengdu ble vi hentet på flyplassen og ble kjørt til hotellet, lite visste vi at bilturen også tok 1,5.. Rumpa mi har fått mektig nok av å sitte i dag altså.. 

Her i Chengdu har vi hatt en strååålende ettermiddag med rød løper, kinesisk underholdning, vi har blitt intervjua og mer!! Jeg har tatt masse bilder og videoer som kommer ut etterhvert…For som dere kanskje vet kan man ikke bruke Facebook, Snapchat, Instagram eller Google (?!) her i Kina…og jeg begynner å bli gal allerede, har så mye jeg vil dele med dere med en gang…men men dere får vente til mandag med å se på Instragram, OG etter jeg har kommet hjem skal jeg mekke sammen en vlogg fra turen!

 

Nå skal jeg legge meg, så får vi se hva vi finner på i morgen. Vi skal ikke danse før søndag så vi har dagen i morgen til disposisjon. Vi har egentlig veldig lyst å se Pandaer, men det var visst et godt stykke unna…Vi får se! Uansett et spennende sted å være! Skal blogge mer i morgen! Natta!

xoxo

 

​What a day! or more like 24 hours… we´ve had a long trip. We started in Norway, stopped in Amsterdam, and from there to Beijing, and at last Chengdu! When we finally landed in Chengdu we found out that we also had to drive for one and a half hour…I am so tired of sitting haha! Anyway, after we finally arrived we had a wonderful evening! I have so much to tell/show you, about red carpet and more. I am so frustrated because I can´t use Google, Intagram or Facebook, so things I film today will be posted on Insta like..on monday… AND I am making a vlog!! SO stay tuned for that after I get home. It is a very interesting place to be and I am looking forward to spending the day here tomorrow!

Now, I am tired as…yep…. good night everyone!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg