SHE NAILED IT

På søndag var vi hos sponsoren vår Ann-Torill og hun fikset både mine og Sverre sine negler, og begge sine bryn! Under ser dere bilder fra prosessen!

This Sunday we went to our dear sponsor Ann-Torill to get our nails and brows fixed! Below you can see some photos from the prossess!

Sverre sine negler ser alltid så friske og fine ut etter at Ann-Torill har fiksa og polert dem! Jeg synes det er så fint når han har stelte negler! Skikkelig gjennomført ren og pen til VM! Sverres negler ser så naturlige og fine ut, ooog de tar veldig mye kortere tid enn mine haha! Dere kan se litt av det som må gjøres med mine under.

Sverre´s nails always looks so fresh after Ann-Torill has polished them! I think it´s so nice when he has nails like this. Sverre´s nails looks so nice and natural, and they take a lot shorter time to make than mine! Below you can see some of the things that needs to be done with mine.

Ann-Torill er en skikkelig perfeksjonist og det synes virkelig i neglene. WOW. De matcher kjolen min helt perfekt, og flere har allerede kommentert akkurat dette. Hun “nailed it” !

Ann-Torill has an eye for details an the little things, and that really shows! WOW. They really match my dress…she nailed it!!

Perfeksjon! Tusen takk Ann-Torill!

Perfection! Thank you Ann-Torill!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg