NEMUS

Etter en hard treningsuke var det herlig å ta turen innom NEMUS. Vi trener mye opp mot VM nå, og tiden går så fort!! Jeg blir helt stressa over å tenke på hvor mye jeg skal gjøre før vi reiser på torsdag jeg… jobb, pakke, trene etc….Vi hadde siste trening med trenerne våre i dag så nå er det bare å trene på på egenhånd til vi reiser. Vi må også begynne å snu døgnet nå, så jeg må virkelig komme meg i seng, dermed blir dette et veldig kort innlegg!

Blogger mer i morgen!

Har du snudd døgnet mange ganger?

xoxo

After a hard week of practice etc it was very nice to go to NEMUS! We train a lot now and the time just flies! I am totally stressed about everything that I need to do before we go to China..work, dance, pack and more.. We had the last training with our coaches today, so we are on our own until the championship now, and we are ready to work hard!

And btw we need to start living after the chinese clock soon…like tomorrow..so goodnight!!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg