SNEAKPEAK // COMING SOON

PHOTO BY SVERRE FJELLSTAD

 

Her er et av bildene fra en photoshoot vi hadde her om dagen – sjekk dette stedet! Den åkeren er jo som en åker av gull, og den er rett ved der vi bor! Jeg har sett på den lenge og tenkt at vi må ta bilder der, men så har jeg aldri fått gjort det. Men nå begynner det å bli høst og jeg tenkte at jeg måtte gripe sjansen før det var for sent! Resten av bildene kommer nok i løpet av de nærmeste dagene.

 

Nå må jeg pakke sakene mine, for vi skal til Litauen! Og jeg har ikke pakka noe som helst haha.. Flyet går heldigvis ikke før litt utpå dagen så jeg har litt tid. Dessverre reiser vi kun med håndbagasje av økonomiske årsaker, hehe, og flyselskapet tillater bare 8 kg til sammen med håndbagasjen og veska…så jeg må overveie nøye om jeg kan ta med macen…den er jo så tung! Denne veier faktisk hele 2 kilo.. Men jeg satser på at jeg får tatt den med sånn at jeg får blogget i Litauen. Ellers blir det fort noen dager uten blogging, og det vil jeg jo ikke! Ønsk meg lykke til med pakkingen!

 

Har du noen gode pakke-tips?

xoxo

 

Here is one of the photos Sverre took of me recently. Look at that field, it is so gorgeous! And the best part, it´s so close to our house. I have wanted to have have a photoshoot there for a long time but I never had the time..But summer is passing by quick and I had to do it before it was to late, and I´m really happy I did. The rest of the photos will come soon.

​But now I really need to pack because we´re going to Lithuania. And I haven´t packed a thing yet, haha.. Luckily our flight does not leave before later this afternoon.. We are only travelling with hand luggage, and I´m really struggling because I can only bring 8 kg in total, including my handbag, and my mac alone is 2 kilos! How is this going to work? Wish me luck with the packing!

Got any good tips for packing?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg