NAILS TO IMPRESS

              NAILS BY @MISSNAILEDIT // PHONE CASE FROM NO.MOBILEFUN.COM // SUNGLASSES FROM GLITTER

Dette må vel være de enkleste neglene Ann-Torill har laget på meg haha! Noe av grunnen til at det ikke er så mye på dem er fordi jeg skal tilbake allerede om to uker for å fikse dem til VM! Men selv om disse er enkle er de sååå fine, herlighet, fargen og formen er så lekker! Jeg liker dem bedre og bedre hver gang jeg ser på dem jo! 

Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det jeg, uansett hva hun lager så er jeg fornøyd. Og jeg bare legger hendene mine frem. Jeg sier som regel ikke noe om hva jeg kunne tenke meg, og dessuten tror jeg aldri jeg hadde kommet på så fantastisk kule greier som Ann-Torill har. Så jeg lar eksperten ta avgjørelsene haha. Det har vært en stund siden sist så det var veldig hyggelig å catche up litt i tillegg til å få nye negler. 

 

Forresten – jeg har fått en del spørsmål om det er “mine negler”, og svaret er ja det er mine negler i den forstand at jeg har så lange negler, som det er det de fleste lurer på. Jeg har jo Polygel på mine negler, men selve lengden er mine egne negler. De vokser så fort når de har PolyGel på, for de tåler jo mye mer! På det øverste bilde kan dere se hvordan neglene mine ser ut uten noe på. På bilde nr to har hun tatt på PolyGel og filt dem sånn at de er klare for lakking etc. 

 

Tusen takk til Ann-Torill som lager disse fantastiske neglene på meg måned etter måned. Jeg er så uendelig takknemlig, for det du gjør og for at du er der for meg på så mange måter. 

 

xoxo

 

These are probably the most simple nails Ann-Torill has ever made for me haha! But I really really love them. The shape and colour is so sexy. One of the reasons they are this simple is that I´m going back in just 2 weeks to get them fixed for the world championship in China. I don´åt even get how she does it – makes perfect nails every single time! I usually don´t say a word of what I like or want, and she makes something I can´t stop staring at every time. It has been a while since I was there last time so it was also very nice to catch up again. 

By the way, I´ve been getting some questions about my nails and if their “mine” or not. And they are mine, the length is anyway. I have PolyGel on top, and because of that they don´t break easily and they grow fast and long. I really enjoy having long nails, so that´s perfect for me. 

A great thanks to the wonderful Ann-Torill that keeps on making nails for me month after month! I am so grateful for your work and that you are always there for me to talk to. 

xox

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg