FRIDAY

           

Disse blogginnleggene har en tendens til å komme ut veldig sent på kvelden ser jeg! Men men, uansett, bedre sent enn aldri. I dag har jeg vært på jobb, fikset neglene mine, kjøpt meg nye jeans, og vært en liten tur ute med gutta. Sasha jobber på et sted som heter “Snakkes” nede i Lillestrøm, og han lager skikkelig god kaffe! Denne gangen lagde han en nydelig iskaffe til oss, nam! Så hvis noen leter etter et sted med god iskaffe anbefaler jeg dere å stikke innom Snakkes og be om Sasha´s iskaffe. Han lager også kjempegod cappuccino. De har egentlig generelt mye godt der haha.

Jeg har hatt en lang fin dag med mange fine mennesker, og kost meg skikkelig. I tillegg har jeg tatt en del bilder som jeg sorterer i nye innlegg. Så de neste dagene kommer det innlegg om de nye neglene mine, produktene jeg har testet ut med mer. Nå sitter vi å spiser en veldig sen taco-middag og koser oss med en film! 

 

Hva gjør dere denne fine fredags kvelden?

xoxo

 

There blogposts keeps coming later and later right? Better late than never though! I`ve had a really nice long day which started with work, and then I went to fix my nails, buy new jeans, and then I went out with Sverre and Sasha for a couple of hours. Sasha makes really good coffee at “Snakkes” where he works! I have been taking a lot of photos today and I`ll start making new post tonight. So in the next few days I´ll post my new nails, about the products I´ve been testing , and more!

Now we´re having a late night taco friday and watching a movie! What have you been doing today?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg