BUSY DAYS

Dagene går så fort! Herlighet, jeg er på jobb fra morgenen av, og deretter drar jeg avgårde til trening. I dag startet jeg litt sent, så det var deilig, så jeg jobbet fra 10 til 14:30, og deretter dro jeg rett på dansetrening. Etter 2,5 timer i studio dro jeg hjem for å spise litt, og deretter dro jeg på Fresh Fitness. Det var faktisk skikkelig mange folk der klokka 9 på kvelden, som jeg absolutt ikke forventa. Jeg fikk heldigvis kjørt gjennom hele programmet uansett. 

 

Innimellom slagene får jeg presset inn litt tid med venninnene mine, og det er jeg veldig glad for! Om det bare er så et par timer så er det så hyggelig å catche up!
I morgen har jeg full dag på jobb, deretter har jeg litt tid hjemme før jeg drar avgårde til LSK for å være med på fellestrening i latin. Deretter kommer helgen og jeg er klar for masse egentrening! Tiden flyr forbi og snart skal vi til Litauen for å trene og vipps så er det avreise til VM i Kina! Og uken etter det er det norgesserie – hjelp! Jeg gleder meg skikkelig med det er skremmende hvor fort tiden går!

 

Nå skal jeg legge meg sånn at jeg kommer meg opp 7 i morgen!

xoxo

The days goes by so fast it´s scary! I am working all morning, and after work I head off to dance training and workout. Today I was working from 10 til 14:30, and went straight to LSK after that I went to Fresh Fitness for a late night workout. There was actually so many people there, I was surprised! But anyway I got to do my program. Tomorrow we´ll have a group lesson in latin, and during the weekend we will do a lot of dancing and training on our own, preparing ourselves for the weeks to come. We are travelling to Lithuania next week already, to train for the World championship, which is in two weeks! 

I have to go to bed now, but I´ll write more tomorrow!

xoxo

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg