OSLO DAY // HAUGESUND GIRLS

          

For en deilig dag! Jeg har virkelig hatt en så fin dag. Først traff jeg en venninne her på Strømmen, Tiril, og vi tok en kaffe på kaffebrenneriet og catcha up litt. Etter det dro jeg til Oslo for å treffe venninnen min Hedda. Hedda har jeg kjent i mange mange år, og vi ble kjent gjennom dansen og har heldigvis holdt kontakten. Hun bor i Oslo, så hun er strengt tatt ikke så langt unna, men vi har så innmari travle hverdager begge to at det desverre blir litt lite tid til hverandre, men igjen desto hyggeligere å møte hverandre igjen. Det var sååå varmt ute i dag, så vi satt oss ned på brygga og bare koste oss i solen!

 

Etter noen timer der dro jeg avgårde til LSK for å starte Kick off-en! Vi hadde en privattime og to gruppetimer, godt å være skikkelig i gang igjen! Trenerne våre sa heldigvis at de synes vi er godt i rute etter sommeren, så et er godt å høre!

I morgen tidlig er det jobb igjen, så jeg tror ikke jeg skal være for lenge oppe!

 

Har dere hatt fint vær i dag?

xoxo

 

What a lovely day! I’ve really had such a nice day. First I met my friend here on Strømmen, Tiril, and we went for a coffee at the coffee shop to catch up a little. After that I went to Oslo to meet my friend Hedda. I have known Hedda for many many years, and we became known throughout the dance and have happily kept in touch. She lives in Oslo, so she is strictly not far away, but we are so busy, so making time for each other gets difficult at times, but again the nicer to meet each other again. And it was sooo hot today, so we sat down on the dock and just enjoyed the sun!

After a few hours there I went to LSK to start kick off! We had a private lesson and two group lessons, good to be properly started again! Our coaches happily said they think we are well on track after the summer so that is good to hear!

Have you had nice weather today?

xoxo

5 kommentarer

Siste innlegg