HYDRATED

Det er veldig viktig å holde seg hydrert, og jeg må ærlig innrømme at jeg kan være ganske dårlig på å drikke nok vann i løpet av en dag, men jeg er ganske flink til å drikke på trening, og jeg er ganske flink til å drikke vann hvis jeg har med meg enn vannflaske rundt omkring, men på en annen side er det så tungt å ha i veska haha, luksus problemer deluxe! Men en ting jeg er skikkelig glad i å drikke, det er sjokolademelk! Åh det er virkelig noe av et beste som finnes haha. men jeg prøver å velge litt “sunnere” varianter som “styrk” eller “yt”, men andre ganger bare kjører jeg på med skikkelig “sjokomelk” haha. Jeg liker egentlig de sunnere variantene minst like mye som de usunne, men de er dessverre en god del dyrere..typisk!

 

Uansett, målet mitt fremover er å drikke mer vann jevnt over dagen sånn at jeg slipper å bli dehydrert! 

Hvordan holder du deg hydrert?

xoxo

 

It’s very important to keep hydrated and I must honestly admit that I can be quite bad at drinking enough water during a day, but I’m pretty good at drinking water if I bring with me a water bottle around, but on the other hand it’s to heavy to carry in my purse haha, luxury issues deluxe! But one thing I’m really fond of drinking is chocolate milk! Oh, it’s really one of my all time favourite drinks haha. But I try to choose some “healthier” variants like “styrk” or “yt”, but sometimes I’m just going with the regular chocolate milk haha. I really like the healthier variations at least as much as the unhealthy, but they are unfortunately a lot more expensive..typical!

Anyway, my goal in the future is to drink more water evenly over the day so I do not get dehydrated!

How do you keep hydrated?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg