POST PRACTICE SELFIE SESSION

Overskiften sier vel det meste hehe! Disse to dagene har vi trena latin, og i dag hadde vi time med treneren vår Thomas på første gang på en god stund, og det var skikkelig gøy! Denne uken begynner de faste treningene igjen og jeg gleder meg skikkelig til å komme tilbake i faste rutiner. I tillegg begynner jeg på jobb igjen i morgen, i ny stilling, så de blir super moro!! 

I tillegg til å danse har jeg hatt en god økt på Fresh Fitness. Jeg har faktisk vært på Fresh og kjørt styrkeprogrammet mitt annenhver dag siden jeg fikk det, så det er jeg veldig fornøyd med! Det blir nok litt mindre nå som jeg begynner på jobb igjen, men målet er å komme meg på fresh og kjøre dette programmet minst 3 ganger i uken. Men selv om jeg mest sannsynlig ikke får trena så mye på fresh blir det masse annen trening som kommer inn i bildet. For nå begynner også styrke/kondisjonstreningen vi har i studio, så det skal nok bli nok trening likevel! 

 

Nå skal jeg spise taco og ha en deilig rolig kveld i sofaen. Deretter er det marsj i seng siden jeg skal opp tidlig i morgen! Det er det værste med å starte hverdagen igjen haha, å måtte stå opp tidlig..men men det går seg nok til!

Sliter du med å stå opp tidlig?

xoxo

 

The headline kind of says it all hehe! These two days we have been dancing Latin, and today we had a private lesson with our coach Thomas for the first time in a while, and it was really fun! This week, the regular training starts again and I’m really looking forward to returning to regular routines. In addition, I start working again tomorrow, in a new position, so they will be great fun !!

In addition to dancing, I have had a good session at Fresh Fitness today. I’ve actually been on Fresh, doing my strength program every other day since I got it, so I’m very happy with that! It will be a little less now as I start working again, but the goal is to go to fresh and run this program at least 3 times a week. But although I most likely will not get so much time on fresh, there is a lot of other training that comes into play. For example, the strength / cardio training we have in the dancestudio also begins, so it will probably be enough exercise anyway!

Now I will eat taco and have a nice quiet evening in the couch. Then it’s straight to bed because I have to get up early tomorrow! It’s the worst thing about starting everyday, haha, having to get up early..but it’s gonna be fine!

Do you struggle to get up early?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg