HANDMADE BY RANDI // MARY SWEATHER


 

Vinteren er rett rundt hjørnet og det kommer allerede kalde dager innimellom, derfor ble jeg skikkelig glad da denne kom i posten fra mamma! Hun har strikket denne til meg så så kort tid herlighet, jeg blir så imponert. Jeg kommer fra en familie som er skikkelig flinke til å strikke, jeg kan forsåvidt strikke selv også, men jeg går så fort lei haha. Det er egentlig litt rart ettersom jeg kan sitte lenge å sy for eksempel, men men alt kan ikke være for alle! 

På Instagram har mamma og jeg en konto som heter @handmadebyrandi, der legger vi ut bilder og videoer. Mamma lager for det meste alt, mens jeg foretrekker å pynte eller lignende. Så der kan dere stikke innom hvis dere liker håndlagede ting og tang!

 

Jeg skal snart avgårde for å treffe noen av venninnene mine igjen, vi prøver å treffe hverandre så mye som mulig nå siden to av dem reiser til slutten av uka! Vi skal forhåndsstemme av alle ting, og deretter dra å ta en kaffe eller lignende. Etter jeg har vært med dem drar jeg ned til studio og trener! 

 

Kan du strikke?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg