NATIONAL TEAM

Vi har kommet inn på landslaget i sportsdans! Dette har vært et mål for oss hele tiden, og endelig er vi inne! Det er en skikkelig god følelse å få representere Norge. Vi gleder oss masse masse til å dra på treningshelger og andre reiser, sammen med og på vegne av landslaget. Første samling er allerede 18 august, så det blir skikkelig gøy! Jeg skal prøve å få tatt litt bilder eller videoer fra landslagssamlingen å dele med dere!

Det gir en skikkelig motivasjons boost å komme inn på landslaget. For det første gir det følelsen av å ha gjort det bra til nå, for vi må jo tross alt ha noen gode resultater for å i det hele tatt komme inn, og det gir en følelse av tillit og at noen vil satse litt ekstra på oss. Vi er hvertfall skikkelig gira på å representere Norge på best mulig måte, og jobbe hardt fremover!

 

I dag har vi endelig kommet oss på trening sammen igjen etter at Sverre har vært syk. I dag danset vi standard, og etter dansetreningen dro jeg videre på Fresh Fitness for å ha en styrkeøkt. Det var litt mye folk i gymmet i dag, noe jeg i utgangspunktet ikke synes er optimalt siden utstyret du skal bruke veldig sannsynlig er opptatt sånn at man blie stående å vente på at ting skal bli ledige. Heldigvis skjedde dette kun en gang i løpet av økten og jeg ble ferdig med programmet på rundt 45 effektive minutter! 

 

Nå er jeg hjemme igjen, så nå skal jeg få i meg en god lapskaus, og så skal få ordnet et par ting før jeg tar kvelden!

 

Foretrekker du å trene når det er få eller mange på treningssenteret?

 

xoxo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg