LIGHTNING STRIKE

Herlighet for en LANG dag! Jeg dro hjem fra Huagesund i dag, noe som vanligvis er er kjapp tur! Flyet skulle gå 16:10, så jeg var der rundt 3. Plutselig fikk vi beskjed om at flyet som var på vei fra Oslo hadde blitt truffet av lyn! Så de måtte fly til Stavanger for å sjekke at alt var i orden med flyet.. Og med det måtte vi fint bare vente…flyet kom til Haugesund rundt klokken 18, og vi var på vei ganske fort etter det heldigvis. Men ikke nok med det! Da jeg endelig var på Gardermoen og bare skulle ta toget hjem var det full stopp i togtrafikken…blææ. De hadde tekniske problemer, som de ikke fikk fikset, heldigvis var venninnen min Malin feridig på jobb 8, og kunne komme å hente meg. Klokken 22 var jeg endelig hjemme! Herlighet så lange dagene føles når du bare venter… jeg hadde heldigvis med meg en helt oppladet mobil, bok og annet diverse å holde på med. 

 

Nå er jeg godt plantet foran Tven med taco og GOT, endelig chille tid!

 

Hva gjør du på når det er forsinkelser?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg