BIRDIE // ZOO SNEAKPEAK II

   

Dagen her hjemme går så sinnsykt fort…I dag har jeg trena, vært i byen med ei venninne, og nå skal vi ut på kino! Etter det skal jeg faktisk ut på byen! jeg har aldri vært ute i Haugesund faktisk, mye på grunn av at jeg flyttet herfra før jeg var gammel nok til å gå ut, og at når jeg først er hjemme så prioriterer jeg andre ting. Men i dag passet det for “alle” venninnene mine, så jeg gleder meg skikkelig til å dra ut med dem! 

Resten av bildene fra Haugaland Zoo kommer i morgen! I mellomtiden får dere kose dere med disse søte fuglene over!

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg