TASTE OF THE SEA

I går gikk venninnen min og jeg en god og lang tur i Haugesund, og etter det dro jeg til pappa sin hytte igjen, og i løpet av dagen gjorde vi masse hyggelig. Vi tok oss en tur i bilen sånn at jeg skulle få kjøre litt mens jeg er hjemme, etter det gikk vi oss en tur, og til slutt dro vi på båttur til Stord, hvor vi gikk på en sjømat resturant. Gutta spiste blåskjell, jeg spiste en torskesalat, og de små spiste fiskeburger. Til dessert var det deilig is. 

 

Det var deilig vær hele dagen i går, så jeg er glad for at jeg var mye ute, for i dag øser det ned med regn her…Men men, det er heldigvis mye forskjellig å finne på inne også! Jeg liker for eksempel å gå rundt på et senter, eller å sitte inne å kose meg med en god film. Dette er dobbelt så moro når man har noen æ være med, så jeg skal være med en kompis senere, min gamle dansepartner! Nå driver jeg å pakker sammen og snart er jeg på vei tilbake til Haugesund by, så jeg får nesten gå å gjøre meg ferdig.

 

Hva synes du er moro å gjøre når det regner?

xoxo

 

4 kommentarer

Siste innlegg