OUT OF PRACTICE

For det første må jeg beklage for manglende blogginnlegg…vi har klura skikkelig med macen min de siste dagene, den har gått beyond sakte, og vi har måttet oppdatere, slette, you name it… Men nå er den i alle fall bedre, og jeg skal prøve å gjøre det godt igjen med hvertfall to innlegg i dag! 

Det er så alt for lengde siden jeg har laget henna, så da jeg prøvde på tirsdag var jeg skikkelig ute av trening kjente jeg! hehe. Men resultatet ble heldigvis helt greit! Så blir det sikkert enda bedre neste gang nå som jeg har tid til å øve meg litt fremover. Under kan dere se bilder av det ferdige resultatet. 

HENNA BY ME // NAILS BY @MISSNAILEDIT

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg