SUNNY VACAY

Haugesund leverer nydelig vær i dag! Klokka er 20:30 og jeg sitter fortsatt ute i bikini! Det er ikke hver dag akkurat! Da vi landet fredags kveld var det regn i lufta, overskyet og kaldt, skikkelig nedtur..og i går var det varmt men overskyet hele dagen, men i dag er det skikkelig sommer! Vi er ute på min pappa´s hytte i dag, og vi har kost oss med fantastisk mat, samt båttur og familie kos! Jeg har også fått kjørt bil, trena, sola meg og bare slappa av, topp ferie so far! Utover uken skal jeg nok treffe en god del venner, trene, gå turer med mer! Vi får se hva vi finner på, jeg har i alle fall lyst til å dra litt forskjellige steder for å få tatt litt bilder. Kanskje vi får dratt til viking-gården eller dyreparken her – vi får se!

 

Nå skal vi bare chille videre og nyte denne dagen så lenge vi kan!

Hva gjør du når det er sol og fint vær?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg