YUM YUM

Jeg holder enda på med det innlegget jeg snakket om i går….så jeg beklager men det kommer ikke før i morgen. Jeg ønsker å legge mye arbeid ned i innlegget fordi det er et viktig innlegg for meg, så jeg håper dere er tolmodige og stikker innom her i morgen!

I mellomtiden kan dere la dere friste av bildene over! 

 

 

I dag har vi hatt privattime med treneren vår Anita og egen trena litt, etter det slappa jeg litt av før jeg dro avgårde på Fresh Fitness for å ha en styrke økt. Nå skal vi se den første episoden av Game Of Thrones!!!! SO EXCITED!

 

Ser du på GoT?

 

xoxo
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg