BEAUTY HACK

I dag kom jeg over noe helt genialt! Jeg var innom Glitter på Strømmen storsenter for å lete etter noen øredobber til å ha i det nye hullet jeg har tatt øverst i øret. Jeg elsker å ha piercing der!! Jeg er så fornøyd og synes det er så fint. Jeg har tenkt på det sååå lenge og gjorde det veldig spontant sammen med ei venninne da det var tilbud nede på byfesten i Lillestrøm for en liten stund siden hehe. Men det er et par ting som er skikkelig irriterende med å ha hull der. For det første synes jo baksiden av øredobben relativt godt, så det er jo litt kjipt. I tillegg så er det rimelig ubehagelig å ligge på, så man må liksom bruke litt tid på å finne en stiling der man ikke ligger sånn at man moser øredobben helt, haha. Til slutt så er det jo rimelig kjipt at de så og si ikke selger enkle øredobber, så man må liksom kjøpe et sett med øredobber for å så kun bruke en av de….MEN uansett, da jeg var på Glitter i dag så hadde jeg stått å sett etter en øredobb i sånn 15 minutter før jeg bestemte meg for å spørre damen som jobbet der om hun hadde noen å anbefale, og da kom hun med et skikkelig bra forslag som jeg aldri i verden hadde kommet på selv – å bruke en nese-dobb!  Over ser dere hvordan det ser ut foran, helt som any other øredobb, men bak, som dere kan se under så ligger jo bakenden ned langs øret! Aka ikke vondt å ligge på, stikker ikke ut og stikker deg ikke inni skallen hvis du skulle være uheldig å få klemt øret inntil hodet!

Dessuten selges disse én og én ! Så du trenger ikke å kjøpe et par og bare bruke en. Jeg kunne selvsagt ikke dy meg med bare en, så jeg kjøpte også denne kule som dere ser under: 

Så – tusen takk til damen på Glitter for dette geniale tipset! Alle dere som har piercing øverst i øret – dette anbefaler jeg dere å prøve!

 

Har du noen beauty hacks?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg